Все для тех, кому нужен английский язык!

Тексты песен | Гороскопы | Анекдоты | Аудиокниги | Загадки | Классика в оригинале | Параллельные тексты | Умные мысли | Частые ошибки студентов | Словари | Копилка | Идиомы | Английские афоризмы | Английские пословицы и поговорки | Синонимы

Коллекция текстов песен

Вернуться к результатам поиска

Название: Block Party
Исполнитель: Will Smith
Альбом: Born to Reign
Год: 2002
Язык: Английский

					
    [verse 1] Yo, yo forget the club Today we play in the block It's goin' down and it's blazzin' hot Jeff pop the new cd turn tables joints You just got to get the amps from boogie Get the van from rock and then Call up ishcabibble's, jim's and pat's And tell 'em we need cheese steaks for like, 300 cats And yo, make sure it's hot or else I'm sendin' 'em back And get my mic right If I get hyped, I might rap Then take the speakers find a good spot Subs on the bottom, tweeters up top Yo, you know where little john lives on the corner The extension cord'll run perfectly to his crib And then tell officer mike to barricade the block Regardless what car you got, leave it up top You wanna come, you got to come on your feet Ain't nothin' like havin' a party When it's out in the street, come on [chorus- tra-knox] Nine o'clock i'ma call my crew And ten o'clock we gonna roll on through I don't know what you gon do But whatever you do, hit the block party tonight All the ladies rollin' up with friends And don't be late or you wont get in Our party's packed from begining to end Everybody tell a friend that the block party's tonight [verse 2] It's ain't nothin' like Havin' a party on the block When everybody know everybody on the block And everybody on the block Come to the party on the block And when the sun drop, (we don't stop) Funny how fast they travel the word A dozen divas from north philly drove in when they heard That it's a block party down in west philly Come block party with jeff and big willy Stand back, everybody come to see the man rap Jeff got it... jam packed Everybody, hands in the air (just get your hands in the air!) Yo philly! (dat's where the party's at!) Uuh, d.c. y'all! (dat's where the party's at!) A-t-l (dat's where the party's at!) West side! (dat's where the party's at!) Mid-west y'all (dat's where the party's at!) Dirty south now (dat's where the party's at!) Yo, I can't hear y'all! (dat's where the party's at!) Where ever we at! (dat's where the party's at!) [chorus] [verse 3] Yo, yo and when the sun drop Back in philly that don't mean that the fun stop All it mean is that it's time to turn the lights on All day long I been plottin' on this nice john It's ten o'clock now jeff is tryin' to hype me Will the fresh prince come up to the mic please? Hear the crowd cheer, broguht a little smile out Mic check, one, two- I'm 'bout to wild out I know he's old, but Mabye it's a slight chance I could get my brother hype Make him break dance- ha, maybe not Lemme get the crowd jumpin' Let me him 'em with the brand new funk or somethin' I'm like rob base- I wanna rock right now Y'all know who run the block right now All we need is a mic and a beat And a couple of speakers And some turn tables out in the street, come on! [chorus]

Курсы английского языка в BKC-ih
Сеть школ с Мировым опытом!